EXO成员一个接一个地离开了,整个气氛都变得非常沉重,成员们都陷入绝望,连EXO的快乐病毒也不例外。

 
晚上灿白房间里,
灿烈抱着吉他在发呆,白贤看到突然扑了上去,结果就变成灿烈在下,白贤在上地躺在床上
「灿灿啊!你会离开我吗?」
「白白啊!你哭了?」
灿烈捧起白贤的脸担忧地问
「没有!灿烈啊!我很担心有朝一日你也会像鹿晗哥他们一样离开我…嗯」
还未等白贤说完,灿烈边吻上了白贤的唇
「笨蛋,我这一辈子注定要跟住一个我最爱的小狗了,他唱歌很好听,又很可爱…唉唷怎么又哭了。」
白贤已经哭成泪人了,灿烈抱紧怀里的小人儿说到
「就算全世界都离你而去,你要记住,有隻泰迪永远都会陪着你的!」
白贤抱着灿烈眼皮都沉下去了,但硬要看着灿烈
“这个人真是的,明明都快睡着了,还硬撑着”
「灿烈…不行了...我真的好困,你可以弹吉他给我听吗?」
 
“I do believe all the love you give
All of the things you do
Love you,love you
I’ll keep you safe don’t you worry”
 
“I wouldn’t leave wanna keep you near
Cause I feel the same way too
Love you,love you
Want you to know that I’m with you”
 
“I will love you and love you and love you
Gonna hold you and hold you and squeeze you
I will please you for all times
I Don’t wanna lose you and lose you and lose you
Cause I need you I need you I need you
So I want you to be my lady
You’ve got to understand my love
You are beautiful beautiful beautiful 
beautiful beautiful beautiful girl
You are beautiful beautiful beautiful 
beautiful beautiful beautiful girl”
 
当灿烈弹完想起身时,他感到有人拉住他的衣服,白贤的声音从被子里传来
「灿烈啊!你今天可以跟我一起睡吗?」
「好!」
说完灿烈便爬上白贤的床,抱着白贤
「乖!快睡吧,有我在。」
「灿烈谢谢你…晚安!」
 
白贤啊...祝你发个好梦
arrow
arrow
    文章標籤
    燦白 EXO 燦烈 白賢
    全站熱搜

    Mad Joker 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()